Re: dziwny spam

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 18:14:21 MET

<fidor_at_ahoj.pl> wrote in news:slrn97dlsg.v1.fidor_at_fidor.komorow.pl...

> Ktos moze wytlumaczyc moje naglowki ? Bo pomijajac to ze slalem raz to
widze w
> nich bramki - ktorych na pewno nie uzywam .

Nagłówki są zafałszowane. Utworzone przez "sprytny ... "[1] programik do
generowania spamu. Najniższy prawdziwy nagłówek to ten podający IP
62.179.24.69 . Innymi słowy: spam wysłał klient chello przez serwer
poczta.interia.pl . Już napisałem do abuse_at_interia.pl . Oczywiście im więcej
osób wyśle raport do abuse, tym większe prawdowpodobieństwo że zareagują ;)

[1] ... inaczej.