Re: Pomocy - wirusy!!!!!!

Autor: Dr.Woytas (drwoytas_at_topnet.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 17:12:52 MET

"Virusek" <vir_at_kki.net.pl> napisal:

>Cale szczescie ze czlowiek ktory otrzymal list ode mnie zwrocil mi uwage, ze
>dostal oprocz listu jeszcze cos. Zaxczalem wysylas listy sam do siebie i
>kazdemu listowi 1kb towarzyszy ta 25kb lub 26kb-towa taka wlasnie dodatkowa
>przesylka. Wysylam 1 e-mail a otrzymuje dwa!
>Jak sie pozbyc tego wirusa?????????????????????

Znam ten bol. Tez kiedys mialem tego wirusa.
Oto jak go usunolem:

Start -> Ustawienia -> Panel Sterowania -> Dodaj/Usun programy ->
Microsoft Outlook -> Kilkasz na DODAJ/USUN -> jak skonczy klikasz na
OK

I po wirusie.
Aha. Moze sie kiedys zdazyc ze omylkowo znowu zainstalujesz tego
robala instalujac nowsza wersje IE. Wystarczy wtedy zrobic to co
wyzej.

Pozdrawiam.
Dr.Woytas
drwoytas_at_topnet.pl