Re: Jak zalozyc serwer?

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 09:47:40 MET

<miab_at_warman.com.pl> wrote in news:NG00.954muq$g23$1_at_news.tpi.pl...

> Reasumujac. Moim zdaniem Polsce potrzebna jest
> dzisiaj przepustowosc o rzad wielkosci wieksza
> zas w b.nieodleglej przyszlosci o dwa rzedy.

oraz działający back-bone. I konkurencja w telekomunikacji. I obniżenie
podatków, oraz zniesienie immunitetu poselskiego ... i kilka innych rzeczy

> Inaczej rasumujac. Obecni decydenci w tej kwestji
> i podmioty za to odpowiedzialne skompromitowaly
> sie moim zdaniem doszczetnie.

phi, też mi coś. Sejm Najjaśniejszej kompromituje się co najmniej raz na
miesiąc, organa sądownicze częściej, prezydent przy każdej okazji ... Polska
to kraj, gdzie kompromitacji się nie _zauważa_

FUT warning

B.