Re: cenzura w sieci - uwaga nt wielokrotnych postów

Autor: Wojtek Zak (zakvoy09_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 08:58:14 MET

Nie wiem, co się dzieje na news.tpi.pl, ale dwukrotne powtórzenie mojego
postu ( z godz. 14.25) nie jest zależne ode mnie. Nie wiem, kto i jak to
zrobił; czy też " zrobiło się samo"...
Komputer, z którego go wysłałem po drugiej po południu, potem miał nawet
wyłączone zasilanie modemu. Nb od 16.15 do ósmej wieczorem nie pracowałem na
żadnym komputrze.

Wojtek Żak

Użytkownik "Wojtek Zak" <zakvoy09_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> /...... Jesli ktos korzysta z darmowego serwisu, to musi przestrzegac

\ ....\