[ linux.igo.katowice.pl ] Zdziwienie.

Autor: Piotr Pazoła (zelik_at_mediaprojekt.leszno.net)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 21:19:04 MET

Witam pl.internet.polip,

Jakie bylo moje zdziwienie, gdy po przeczytaniu dzisiejszej porcji
postow na tej grupie postanowilem jeszcze doczytac artykuly, ktore
nadeslano w miedzyczasie. Jednakze okazalo sie, ze moj slrn
zakomunikowal 27 wiadomosci. Myslalem, ze to jakies posty, ktore moze z
problemow technicznych dopiero teraz dotarly. Jednak nie, okazalo sie,
ze bramka na linux.igo.katowice.pl zdublowala wlasnie 27 ostatnich
postow. Zapewne nie tylko ja juz to zauwazylem.