Re: TPsa ukarana ?

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Tue 30 Jan 2001 - 01:36:43 MET

dnia Mon, Jan 29, 2001 at 09:01:17PM +0100, Sonett napisal(a):
> Czy to świat oszalał, czy ze mną coś nie tego...?
> TP została ukarana za praktyki monopolistyczne karą pieniężną. Jako
> monopolista zawsze "wyjdzie na swoje", bo jest niemożliwe bankructwo. Karę
> zapłacą konsumenci usług TP przez płacenie większych rachunków. Pytanie.
> Kogo ukarano ? I w jakim celu ?

Zaden monopolista nie powinien byc bezkarny, a ze ukarano za polaczenie
miedzymiastowe to zdrozeja lokalne...
przypomina mi sie taki tekst "Ostatnio stanialy czolgi i lokomotywy
natomiast podrozal chleb, czyli jest lepiej" ;)

newrom

--
Jan Grylicki <janko_at_silesia.ternet.pl>:
     Unix jest gorszy od W95 z tego prostego powodu, że W95 mam na swoim
     domowym komputerze, a Uniksa nie i nie zamierzam.
--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip