Re: Jak zalozyc serwer?

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 22:29:03 MET

Szymon Sokół napisał(a) w wiadomości:
<3reb7tor8ab2fl8qsrq828hbej18mse949_at_4ax.com>...
>On Mon, 29 Jan 2001 11:00:21 +0100, "miab" <miab_at_warman.com.pl> wrote:
>[----]
>W Polsce chyba nie ma tylu użytkowników SDI, prawda? Pozostali albo mają do
>dyspozycji połączenie max .56kbps (z którego w dodatku raczej nie
korzystają
>24/7) lub dostęp tylko w pracy/na uczelni (z którego tym bardziej nie
>korzystają 24/7). Twoje oszacowanie jest grubo zawyżone.

>Gdyby to była prawda, to byłoby ok. 30000% obecniej przepustowości łącz
>Polska-reszta świata (tzn. 300 razy - obecnie Polska ma AFAIK ok.
3*155Mbps).

Rozumowanie moje bylo oczywiscie uproszczone,
szacunek prawdopodobnie zawyzony a dane wziete
z glowy, ale w takzwanych uprzemyslowionych
krajach swiata liczba uzytkownikow internetu
spokojnie znacznie przekracza 3%, ponadto
uzytkownicy ci maja(robi im sie) apetyt na
video-on-line a to jest jakies 1Mbps.
Zapytam inaczej.
Ilu potrzeba gnutelowco-napsterowco-getrajtowco
-divixowcow z laczem ok 100kbps ciagnacych ile
fabryka dala zeby sparalizowac calkowicie lacze
ze swiatem o ktorym wspomniales.
Wychodzi ze ok 4000 tysiecy.
Wg mnie jak na 40milonowy kraj jest to liczba
komicznie mala zwlaszcza ze i predkosc 100kbps
jest w sumie dosc humorystyczna w dzisiejszych
czasach (Co bylo widac po enuncjacjach z Niemiec
i US).
Reasumujac. Moim zdaniem Polsce potrzebna jest
dzisiaj przepustowosc o rzad wielkosci wieksza
zas w b.nieodleglej przyszlosci o dwa rzedy.
Inaczej rasumujac. Obecni decydenci w tej kwestji
i podmioty za to odpowiedzialne skompromitowaly
sie moim zdaniem doszczetnie.

miab