Re: SDI - dziwne zachowanie

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 19:39:22 MET

Armax wrote:

> Od paru dni moje SDI (w Warszawie) zachowuje się jakoś dziwnie. Podczas
> otwierania witryny, następuje jak by ładowanie na raty. Najpierw bardzo
> szybko , kilka (5 - 10) sekund przerwy i znowu speed. Czy ktoś ma podobne
> objawy?
a kto takich objawow nie ma.
Zdaje sie ze wdrozono tunelowanie po IP w ATM
i kazdy dostaje na polaczenie szczeline czasowa
switchowana miedzy tysiacami uzytkownikow.

Znaczy niby lacznosc jest i predkosc tak, ale ta sama szczelina
obsluguje wielu uzytkownikow i kazdy musi czekac na swoja kolejke.

Kolejnym rozwiazaniem w SDI bedzie oplata za transfer od 1 Mb.
D.