Re: zamiast polchatu?!

Autor: konrad rzentarzewski (kondi_at_slp.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 17:51:28 MET

Art from [ tadziak_at_poczta.onet.pl ] ...

:Mam wielkie pytanie- czy istnieje w Polsce jakikolwiek inny darmowy czat
:oprócz polczatu? Bo to jest tragedia :(. Próbowałem wstawiać czaty w javie,
:ale nie za bardz to chce chodzić- może ktoś zna jakiś działający chat w
:javie do wstawienia na strony? Bardzo proszę o pomoc.

eirc.sourceforge.org
polecam!
można go sobie zobaczyć w akcji na www.euromoney.pl
jest GPL.