Re: dziwny spam

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Mon 29 Jan 2001 - 01:35:41 MET

Jacek Popławski wrote:

> Po latach używania moje konto na ulgo zaczęło szwankować, admini chyba śpią,
> więc żeby nie tracić łączności ze światem założyłem sobie darmowe konto
> na interii. Wszystko było dobrze przez kilkanaście godzin, aż tu nagle:

Ja to dostaję na adres z pola from, który nie jest na Interii.

> From: ls_at_interia.pl
> Date: Cz, 28 sty 1999 21:34:04 +0100
> Subject: BARDZO WAŻNE
> To: jp_at_ulgo.koti.com.pl

> Spam jak spam - kodowanie iso-8859-1, tylko dlaczego dostałem tą przesyłkę 40
> razy i dostaję dalej?

Wow! Ja na razie dostałem tylko 12 razy.

P.S. Swoją drogą bardzo cieszy mnie ten wątek, bo myślałem, że tylko
     do mnie się coś przykleiło. ~:)

P.P.S. Tak mi się przypomniało, że niedawno jakaś kobitka namawiała
mnie na spotkanie z jakimś facetem, który niby to miałby zrobić
ze mnie biznesmena. ;-) Z tego co się zorientowałem, to chodziło
o coś w stylu Amway i inne, czyli taka sekciarska akwizycja.
Tyle, że zamiast pielgrzymować po mieszkaniach trzeba szukać
klientów w internecie, czyli zazwyczaj będzie to polegało na
spamowaniu. Cóż wchodzą mi do domu drzwiami, dzwonią do mnie
telefonem, pokazują mi w TV jakieś TV Shopy czy coś, przysyłają
maile i będą jeszcze więcej. Już tylko przez balkon nic mi do domu
nie wchodzi. 8-O

Pozdrawiam bardzo, bardzo serdecznie.
Dziękuję za uwagę i dobranoc.
Niech żyją wolne balkony.