Re: stale lacze

Autor: zs_at_hor.net.pl
Data: Sun 28 Jan 2001 - 14:10:38 MET

> Takie, ze sa to rozne uslugi i nie mozna ich bezposrednio porownywac.

No to dorzućmy do tego nową usługę "dla ludności" Neostrada: 256kbps po łączu
ADSL za 300,- zł, w sytuacji gdy łącza FrameRelay - używane przez providerów
zaczynają się dalej od 1200,- zł.
Tylko nie mówcie mi, że to są zupełnie inne usługi, bo DSLAMy też do tanich
urządzeń nie należą.

> Co wyscie wszyscy oszaleli z tym dumpingiem? (Jestes juz ktorys ktory tak
> twierdzi). Czy chcesz mi wmowic ze tepsa nie ma ochoty na hisie zarabiac???

Oczywiście, że ma ochotę. Jak załatwi większość konkurencji oferującej tańsze
usługi dostępowe.
Czyżbyś Ty chciał mi wmówić, że niska cena HISa wynika z misji cywilizacyjnej
TP SA ;-).

pozdrawiam,

Zbigniew Sikora