Internet w Bydgoszczy - jakie alternatywy?

Autor: Jacek 'kocurek' Wojaczynski (kocurek_at_wsb.poznan.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 12:56:28 MET

Witam,

Zależy mi przede wszystkim na połączeniach z zagranicą (USA). Jakie są
możliwości podłączenia się do sensownego providera za w miarę sensowną cenę?
Aktualnie mam TPSA na modemie i nie jest to zbyt sensowne, szczególnie, że
siedzę średnio 50 godzin miesięcznie podłączony do sieci. (kwota rachunku za
Internet niebezpiecznie zbliża się do 200zł/mc).

Czy jest możliwość podłączenia się na stałe? (koszt do 150zł/mc). Zaznaczam,
że podłączenie na stałe nie jest mi absolutnie do szczęścia potrzebne.
Zupełnie wystarczyłoby mi np. 100 godzin/mc jeśli ping z serwerem chess.net
byłby na przyzwoitym poziomie. Czy ja wymagam za wiele?

Co mi pozostaje oprócz SDI? SDI AFAIR ma także nienajlepszy transfer z
zagranicą (nie różni się to od modemów...).

A więc? Jakieś pomysły? Kto z czego korzysta? Podzielcie się wrażeniami.

z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi,

PS. TPSA już mnie dobija. Często gram krótkie (5-minutowe) partie szachowe na
serwerze w Stanach i jest _tragicznie_.

--
 /\_/\   *kocurek*                     .
(~o o~)  Jacek Wojaczyński             :