Re: WAZNE- Portal

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Sun 28 Jan 2001 - 04:08:18 MET

On Sat, Jan 27, 2001 at 01:19:44AM +0100, Dariusz Laskowski wrote:

> Hmm... Muszę to przećwiczyć, bo nie mogę się tych stopni doliczyć.
> A nie o 180? Ja wy to robicie?

a to podobno ja za duzo czasu z komputerem spedzam... kiedy ktos
na tobie lezy, praktycznie nigdy nie jest dokladnie 'na' tobie,
zawsze troche z boku; stad to 120 stopni o ktore trzeba sie
odwrocic. zwlaszcza, ze partnerka 'zjedzie' z ciebie o ~30 st.
nie wiem czy rozumiesz, jak chcesz moge zrobic rysunek. uwazaj
na lokiec.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip