Re: CHELLO - opinie

Autor: Sławomir Białek (civic_at_agnisia.com)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 23:45:29 MET

On 27 Jan 2001 22:47:03 +0100, madej_at_acn.pl <madej_at_acn.pl> wrote:
>sobie 'wziasc'. Jesli w umowie pisze, ze mam dostep gwarantowany na poziomie
>300Kbps to umieszczanie w tej umowie paragrafu mowiacego ze nie moge sciagnac
>wiecej niz XXX KB miesiecznie jest dla mnie smieszne.

dlaczego?

generuje miesiecznie ruch na poziomie kilkunastu GB,
wiec wystarczy mi lacze 57 Kbps. ale jak chce akurat sciagnac
najnowszego redhata to chcialbym go sciagnac w pol dnia,
a nie w tydzien. dlatego lacze 1Mbps z limitem ruchu takim
jak mialbym 57Kbps to by mi sie podobalo (oczywiscie za tym
musialyby isc odpowiednie ceny). Szkoda tylko, ze w przypadku
tcp/ip jest to ryzykowne.

--c