Re: 486 a SDI

Autor: Marek (emw_at_pro1.promail.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 22:20:23 MET

Użytkownik "miab" <miab_at_warman.com.pl> napisał w wiadomości

> Mozesz miec za wolny port szeregowy.
>
> miab

To też może być przyczyną, ale nie przypuszczam by było.

Ja także wojowałem dość długo - miałem peceta 486 z takim upgrade'owym
procesorem PowerLeap wtykanym w podstawkę procesora 486, ale będącym de
facto procesorem amd 586 133 MHz.
Pomimo 32 MB RAM-u jedynymi rzeczami, które dobrze chodziły była: poczta,
icq, gadu gadu - a więc wszystko, co nie wymaga zaczytywania dużych ilości
danych.
Strony www - to była tragedia, nie dało rady niekiedy niczego otworzyć.

Podejrzewam, że wydajność całego systemu wynikała z niskiej wydajności płyty
a nie samego procesora - wszystko to po prostu głupiało, gdy musiało wykonać
jakieś procedury pisane w Javie lub tym podobne ekstrasy - proste strony
jako tako wchodziły, strony z banerami, apletami Javy itp. już nie.

Wszystko się unormowało, gdy pojawił się nowy komputer, jakościowo bardziej
wydajny.

(A na tym starym to sobie kiedyś poćwiczę linuxa).

Marek