Re: WAZNE- Portal

Autor: Piotr Kaczmarzyk (piotr_at_provider.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 15:32:21 MET

Kaczo <kaczo_at_skynet.iq.pl> napisał:
> Mamusia kupila modem, nie?
>
> Jezzu na takich ludzi to ja bym organizowal niekontrolowany odstrzal...
> "mega portal masa szmalu kupa forsy" "super strona" "mega mastah dla was"...
> Malo takich tekstow jest? i znow kolejny 'płortal' robiony (prawie) w
> Wordzie?!? Ja piernicze wezcie mnie dobijcie - nie chce sie juz meczyc!

Wiekszosc 'powaznych' portali, poza tym, ze 'znaja cgi i php', a ktos
zainwestowal pare mln zl, jest rownie ciekawa i przydatna, co portal
9-letniej Malpy. Czyli nie jest.

We wszystkich sa te same wiadomosci (poustawiane w innej kolejnosci - sorry
za rym), te same katalogi stron WWW (tylko klopot dla webmastera, bo musi
swoja strone wpisac do wszystkich katalogow), ale i tak wciaz pojawiaja sie
nowi, ktorzy maja nadzieje na kawalek tortu. I dalej to samo - walna katalog
stron, przeszukiwarke, chata, 'czyje dzisiaj mamy imieniny', pogode i pare
newsow sciagnietych z innych miejsc. Czyli to samo przemielone jeszcze raz.
Zeby byl dobry pasztet, to jeszcze pare razy trzeba.

Byleby portal byl interaktywny, 32-bitowy, e-generacja, e-gospodarka, bla
bla bla bla...

P.