cenzura w sieci

Autor: Krzysztof Król (k.krol_at_wprost.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 14:09:29 MET

Z pewnym opoznieniem dotarly do mnie wiadomosci o projekcie rozporzadzenia
MSWiA nt. cenzury w polskiej sieci.
http://ipsec.pl/ipsec/article/291
  Pewnie, gdybym byl bardziej uwazny i nie wyjechal na urlop - wiedzialbym o
tym znacznie wczesniej. Niemniej chce o tym napisac.
Po pierwszych lekturach dotyczacych rozporzadzenia mam na jego temat zdanie
zdecydowanie negatywne.
Potrzebuje wypowiedzi, opinii, uwag itp.
Dlatego m.in zwracam sie na z prosba o takowe na ta liste.

Zamierzam takze porozmawiac z ministrami SWiA i Lacznosci, szefem URT, PIIT
i jeszcze paroma ludzmi.

Mam nadzieje, ze mi pomozecie ;)
Prosze o maile na priva

Pozdrawiam serdecznie
Krzysztof Król, kierownik działu Intermedia tygodnika "Wprost";
k.krol_at_wprost.pl, 02-017 Warszawa, Reform Plaza, Al.Jerozolimskie 123