Odp: E-mail komercyjne - od kogo?

Autor: piotros (piotrosek_at_wp.pl)
Data: Sat 27 Jan 2001 - 00:35:05 MET

> Poradzcie, prosze, jakis serwis udostepniajacy tanie, komercyjne konta
> e-mail z powiadaniem o przyjsciu nowej poczty przez SMS.

Jezeli chodzi o konto komercyjne to polecam PDi (Publiczny Dostep do
Internetu) www.pdi.net

Korzystam z konta u nich od dobrych 5 lat i nie spotkalem sie z
nierzetelnoscia z ich strony. Co prawda konto troche u nich kosztuje,
chociaz nie wiem ile bierze konkurencja, to mozna wybrac rozne warianty
kont...

Co do SMSow, to mozesz sobie zrobic/sciagnac skrypt i bedzie dzialac
powiadamianie o poczcie... kiedys mialem ustawione na telefon w Plusie, ale
zmienilem operatora daaawno temu i teraz tego nie uzywam...

piotros