Re: CHELLO - opinie

Autor: Marek Moskal (moskit_at_irc.p-l)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 17:25:17 MET

Piotr Szmitkowski napisal(a) [25 Jan 2001]:

>I prawde mowiac o ile 15 GB w chwili obecnej wydawac sie moze duza
>liczba, dla mnie jest wartoscia zbyt mala.
>Tak samo jest z mailami ktore kiedys mialy kilka kilobajtow, a obecnie
>z zalacznikami ich wielkosc siegaja kilku megabajtow.

...dlatego, że do Internetu dorwały się ciemne masy , które nie potrafią
obsłużyć aplikacji służących do transferu plików. Email do tego _nie_
służy. Są ludzie, którzy mercedesami wożą ziemniaki, ale bez przesady ;)

>Grozba zerwania umowy w przypadku powtarzajacych sie przypadkow
>przekroczenia tego limitu swiadczy tylko o podejsciu do polskiego
>klienta, a takze o tym ze Operator wyraznie pokazuje ze ma
>niewystarczajaco przepustowa siec.

Nie... takie samo podejście mają operatorzy w innych krajach (limity). Nie
wysnuwałbym na tej podstawie wniosku o "niewystarczającej przepustowości".
Polpak ograniczeń nie ma i dzięki temu przepustowość jest wystarczająca ?
;)

--
					(moskit_at_irc.pl)