Re: stale lacze

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 16:58:03 MET

Użytkownik "Adam Plaszczyca" <trzypion_at_ornak.waw.pdi.net> napisał w
wiadomości news:94rphk$b6g$39_at_korweta.task.gda.pl...

telekomunikacyjnego

> Ogolnie - tam maja konkurencje.

Tu nie chodzi o konkurencje tylko o rozwiązania ustawowe.

> No dobrze - ale uzywaja swojej wlasnej sieci. Provider tez moglby.

Napisałem o tym w innym poście.
Tylko dostęp po sieci lokalnej umożliwia znaczącą redukcję kosztów.

> Zadne - to, ze HIS ma do mnei 115200 nie znaczy, ze bede mial taki
> transfer. Dalej jest to ten sam polpak...

Nie bardzo wiem o czym rozmawiamy.
Ja piszę o polityce cenowej TP SA, a nie o dostępności pasma.

pozdrawiam,

--
Zbigniew Sikora, HOR.NET Polska Sp.z o.o.
mail. zs_at_hor.net.pl,   tel. (+48 12) 428-50-34