Re: Śmierć frajerom!!! Ha!!!

Autor: Gwidon S. Naskrent (root_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Fri 26 Jan 2001 - 10:21:59 MET

On Fri, 26 Jan 2001, Jacek Orlowski wrote:

> Znal je stad, ze znamy sie pare lat a nasza znajomosc nie opiera sie na
> wymanie maili :/

Smutne, ale rozumiem. Niektórym ludziom Internet w głowach przewraca.
Ostatnio sam dostałem spam typu łańcuszkowego od mojego najlepszego kumpla
ze studiów (który przeszedł wcześniej przez paru innych - spam, nie
kumpel).

> A tak BTW to w formularzu sklepu Peselu nie trzeba bylo
> wpisywac.

Co, wystarczyło samo imię/nazwisko i e-mail? I sklep nie zadał sobie nawet
trudu żeby potwierdzić zamówienie? Na twoim miejscu wyśmiałbym obsługę
tegoż za naiwność - w końcu to oni stracili sprowadzając ten samochód,
nie ty.

GSN