Re: CHELLO - opinie

Autor: madej_at_acn.pl
Data: Fri 26 Jan 2001 - 01:14:19 MET

Piotr Szmitkowski <jackal_at_astercity.net> wrote:

[ciach]
> Grozba zerwania umowy w przypadku powtarzajacych sie przypadkow
> przekroczenia tego limitu swiadczy tylko o podejsciu do polskiego
> klienta,
> a takze o tym ze Operator wyraznie pokazuje ze ma niewystarczajaco
> przepustowa siec.

A mnie ciekawi jaka klient ma mozliwosc sprawdzenie ile juz sciagnal i ile
jeszcze moze sciagnac? Bo IMHO bez dania klientowi mozliwosci sprawdzenia
swojego "konta" nakladanie takiego ograniczenia jest, delikatnie mowiac,
smieczne.

Jak to jest? Ktorys z uzytkownikow sie wypowie?

btw. ciekawe jak sie sprawa ma w sytuacji jakis smurfow, pingflodow i innego
smiecia: czy chodzi tu o 15G dowolnego ruchu IP, czy tez brany jest pod uwage
tylko ruch TCP? Bo co jesli ja sobie zaczne namietnie pingowac (z kilku nastu,
kilku dziesieciu) maszynek ktoregos z klientow z publicznym adresem IP?

Swoja droga takie wysylanie duzej ilosci smiecia do klienta Chello jest fajnym
sposobem na pozbawieniem go Internetu ;-P

> jackal

Pozdrawiam,
Madej