Re: Śmierć frajerom!!! Ha!!!

Autor: Jacek Orlowski (jacao_at_biskupin.wroc.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 21:15:18 MET

Użytkownik "Dariusz Laskowski":

> Oglądałem właśnie fakty w tvn. Pewien palant wysyłał swojemu
> sąsiadowi sms-y z pogróżkami [...]
> Grozi mu do dwu lat więzienia. :->

... i bardzo dobrze. jeszcze lepiej ze TV mowi o takich sprawach.
Ludziom, sie wydaje ze Internet daje im calkowita anonimowosc,
a tym samym bezkarnosc.

Doswiadczylem podobnych rzeczy - zamowiono mi samochod via Internet,
(niestety nie zaplacono za niego) podajac moje dane osobowe - dosc
szczegolowe. Sprawdzilem jak dziala system zamowien (wymagal napocenia
sie), zamailowalem do sklepu, otrzymalem IPka i czas - oczywiscie
IPek via 0202 wiec ... tym nie mniej wyslalem na abuse. Final byl taki,
ze calosc wraz z odpowiedzia robota zebralem w jeden mail i wyslalem
do wszystkich z ksiazki adresowej jako "historyjke" - w odpowiedzi
dostalem tel. od jedengo 'skruszonego', ze "to byl taki zart" ...
Zart bylby jeszcze lepszy gdyby znal moj numer karty visa i zamowil
TIR-a bananow z Ghany :/

Mysle tez ze duzym problemem sieci jest/bedzie mala swiadomosc jego
uzytkownikow, poruszanie sie po omacku, oczekiwanie tego ze komputer
i sieci beda dzialaly jak odbiornik TV.

Slainte!
Jacek Orlowski