Re: stale lacze

Autor: dempoint (dempoint_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 18:32:40 MET

No tak panowie,tylko czy moge podlaczyc sobie kablowke jak nie mieszkam w
Warszawie i chcem podlaczyc sie sam?Dla mnie transfer moze byc i 1 kb/s.A
tak przy okazji to jakie sa ceny w Polpaku(instalacja i abonament)A w
Netii?Tam jest chyba ryczalt 69 zeta za 100 godzin?Co trzeba zrobic zeby sie
podlaczyc?Czy musze sie odlaczyc od telekomuny?A jeszcze czy jak bym sobie
podlaczyl stale lacze to musial bym kupic nowy modem?Mam 56,6 kb.Ten zwykly
do tpsa.
Użytkownik miab <miab_at_warman.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:94pmd7$7ce$1_at_news.tpi.pl...