Re: Czy jest ratunek?

Autor: Lech Zaciura (lesz_at_idn.org.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 19:49:58 MET

Użytkownik Michal Tatarynowicz <tekkton_at_polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ttdu6t0vnslibrpd4cor3o7k3nc88a9luj_at_4ax.com...

> Nie martw się, będzie gorzej, TPSA bierze się za broadband. Już ja
> widzę ten broadband jak z FR 1Mb/s nie mogę transmisji na żywo po
> ich sieci (z portal.pl) obejrzeć...

Mysle, ze bedzie gorzej jak podniasa ceny impulsow - to jest moj horyzont
patrzenia w przyszlosc ;-) 38 groszy to godziwa cena - pewnie wprowadza za
to jakas promocje na 2 miesiace. Skoro tyle razy to robili, to czemu nie
mieliby zrobic znowu? Przeceiz leci inflacja, a konkurencji na rynku nie
ma....
Pzdr
Lech