Re: SDI - dziwne zachowanie

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 19:37:01 MET

Adam Plaszczyca <trzypion_at_ornak.waw.pdi.net> wrote:
> Oczywiscie. Takie 'skoki' to zwalone SDi.
> Wymien sobie procesor, glabie.

Taa - a jak ja mam podobne (wy)skoki to też mam procesor wymienić? Czy
może nie, bo nie mam SDI, a tylko zwykły modem?

ps. Nawet gdybyś miał rację, używanie określeń typu `głąbie' jest co
najmniej nie na miejscu.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Tryb wirtualny jak sama nazwa wskazuje jest do wirtualizacji, bez