Re: Reklamy doklejane do listow

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 13:18:19 MET

> To pierwsze. Spójrz, komu odpisałeś i nie rób tego więcej. Przez Ciebie
> przeczytałem te bzdury, a tym razem nawet nie były śmieszne.

Masz racje ze napisal bzdury, ale i sam nic lepszego nie wyprodukowales.
To jest tak jak kiepscy programisci chca napisac cokolwiek bardziej
skomplikowanego, co nie mozna opisem algorytmem na jednej kartce formatu
a4.
Wtedy jecza i stekaja, zamiast sie naumic.

Ale tak juz jest ze kto lepszy to sie produkuje za dulary dla zagranicy
a nie steka na usenecie.