Re: Onet doprowadza mnie do szału

Autor: Marek Janik (zis_at_poland.com)
Data: Thu 25 Jan 2001 - 08:51:33 MET

> masz oczywiscie racje, przy store & forward nie ma tego problemu. Chyba zaczne chodzic
> wczesniej spac :-)

Przy cut-through tez nie ma takiego problemu ... poniewaz switch czyta 64 bajty ramki ...
czyli 512 bity czyli czyta tyle ze nie ma mozliwosci wystapienia zagrozenia ze przy
kilku switchach domena kolizyjna bedzie za wielka .... napisalem tylko o cut... zebys
mi wlasnie nie wyjechal z czyms takim ... :-)))))
BTW zasada 5-4-3 dotyczy starego ethernetu .. wiec jakos mi nie pasuje switchy bo
juz dawno nie widzialem switch 10BaseT ...
Pozdrawiam