Re: Pytanie do uzytkownikow UPC/Chello

Autor: Koti (koti_at_astercity.net)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 23:36:05 MET

Użytkownik "Mateusz(Amkacz)" <amkacz_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> tak dla porownania, jak bylem w stanach to maielm dostyep do łącza 3,4
mbit
> w telewizji kablowej ( www.bendcable.com ) na jeden komputer:P
> cena to 25$ miesiecznie z ograniczeniem transferu(chyba 10gb) albo 35$ bez
> ograniczenia
> poza tym dostajesz razem 100mb miejsca na serwie na strone i 5 maili,
> ping na teren całych stanow nie przekraczal 60 (wiadomo odleglosci)
> a na terenie tego samego stanu ping 10-15
> nie wyższy(mowie o quake3)
> transfer był różny, około ponad 400kb/s
> mialem nawet 500 :P
> [...]

jak bylem w stanach u rodzinki to zeby mi sie nienudzilo kupili mi laptopa i
podlaczyli siec niepamietam dokladnie co ale chyba ROADRUNNER to sie
nazywalo
albo i nie no naprawde niepaietam
wkazdym badz razie nieoto chodzi..
za 10mbps na jednego kompa placili ~100-150$ fakt faktem ze dziadek ma
znizke na siec bo pracuje tam jest jakims adminem or something no ale pingi
mialem zaje* male tak jak mowisz 50-60 w kraju /znaczy sie w obrebie USA/ i
ok. 130-250 na reszte swiata
wiec jezeli do nas by doszlo cos takiego za taka cene to chyba by mieli
spora liczbe klientow ktorzy byli by chyba bardzo zadowoleni
apropos
filmy zasysalem z predkoscia 600-700kb/s takze szybko szlo

pozdrawiam
MK