Re: SDI - dziwne zachowanie

Autor: Mateusz\(Amkacz\) (amkacz_at_interia.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 23:00:11 MET

> no wlasnie
> czy mial ktos taki problem i zalatwil to jakos?
> mi ping skacze od 100-500 przewaznie... ale czlowiek, z ktorym gadalem
> powiedzial, ze to normalne

ja gadalem z gosicem z tpsa i mnie zapewnial ze to wina obciazenia sieci,
taaaa oczywiscie:P
w traceroute widze wyraznie ze miedzy 1 a 2 ip jest lag (polka i router
brzwegowy) czyli zwalone w tpsa a nie obciazona siec, w koncu qmpel tez ma
sdi moj na tej samej centrali tylko na innwej polce i ma git, tylko co z
tego jak facet z tpsa sie upiera ze wszytsko w porzadq