Re: Pomocy - wirusy!!!!!!

Autor: Marcin Krajewski (mszpak_at_elektron.pl)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 22:16:43 MET

> Przesiąć się na inny mailer? Wirusy pocztowe (jeśli takie coś w ogóle
> istnieje, bo ja w to wierzę jak w jednorożca) na ogół współpracują tylko
> ze znanym i lubianym.

Tak sie sklada ze nawet w tym znanym i lubianym programie pocztowym
mozna wylaczyc automatyczne uruchamianie zalacznikow. A jeszcze nikt nie
wymyslil jak napisac kod wirusa w plain text'cie. Poza tym co za problem
zaistalowac NAV, ktory skanuje poczte przed jej dostarczeniem do znanego
i lubianego.

--
Marcin Krajewski
moj klucz publiczny PGP mozna pobrac stad: