Re: Onet doprowadza mnie do szału

Autor: Marek Janik (zis_at_poland.com)
Data: Wed 24 Jan 2001 - 09:08:55 MET

> Nawet jak bedzie switch, to nie dzieli on do konca na domeny kolizyjne,
> przepuszcza broadcasty i dla nich obowiazuje nadal regula 4 urzadzen. Przestaje
> ona obowiazywac gdy uzyje sie urzadzen ktore broadcastow nie przepuszczaja, np
> routera.

No tu to juz chyba przegiales ... czym wg ciebie rozni sie broadcast od unicastu ze

obowiazuje go zasada 4 repeaterow ??? ....
Switch (Brigde) dzieli do do konca i definitywnie domene kolizyjna poniewaz
lapie cala ramke i po sprawdzeniu jej puszcza dalej ... tylko nie pisz mi ze
jest jeszcze metoda cut-through ... wiem :-) wiec opoznienia na kolizje nie maja

tutaj zadnego wplywu ... Switche mozna laczyc i to o wiele wiecej niz tylko 4
urzadzenia po sobie ... jednak wg zalecen dla protokolu STP lepiej nie przekraczac
siedmiu urzadzen ...
Pozdrawiam