Pomocy - wirusy!!!!!!

Autor: Virusek (vir_at_kki.net.pl)
Data: Tue 23 Jan 2001 - 15:38:02 MET

Kilka dni temu otzrymalem e-mail z "prezentem". Teraz gdy probuje wyslac
komus e-maila dokleja sie w slad za emailem drugi e-mail o wadze 25 do 26 kb
o jakichs tajemniczych nazwach, nie zawsze takich samych. Oto przykladowe
nazwy doklejanych plikow:
I_am_sorry.DOC.pif
YOU_are_FAT!.txt.pif
me_nude.AVI.pif
Cale szczescie ze czlowiek ktory otrzymal list ode mnie zwrocil mi uwage, ze
dostal oprocz listu jeszcze cos. Zaxczalem wysylas listy sam do siebie i
kazdemu listowi 1kb towarzyszy ta 25kb lub 26kb-towa taka wlasnie dodatkowa
przesylka. Wysylam 1 e-mail a otrzymuje dwa!
Jak sie pozbyc tego wirusa?????????????????????

virus