Re: NetMeeting - katalogi

Autor: bx1 (bx1_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 14:31:32 MET

Przepraszam, ze sie wtracam, ale ja troszke bardzie w bagatelnej sprawie.
 Moglbys mi pomoc w skafigurowaniu tego programu. Mam go juz sciagnietego,
ale dalej nie wiem co mam robic....
doswiadczenia z siecia i internetem mam minimalne, a z publikacji prasowych
i wypowiedzi wiem ze programik jest naprawde ciekawy! Poruszylam juz z
reszta na grupie ten temat...Jezeli mozecie to pomozcie.
Dziekuje i pozdrawiam!!!!!!
Bx1