Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_Post.PL)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 10:54:09 MET

Jaroslaw Rafa wrote:

> To myslisz, ze wszyscy nastolatkowie sa tacy zboczeni?

Nie zboczeni, ale naturalne jest, że każdy nastolatek szuka
informacji o seksie. To jeden z elementów dojrzewania.
Problem tylko w tym _jakie_ informacje się mu udostępnia.

> Gratuluje zdrowego podejscia do zycia... :-(((

Jestem tylko realistą. Ja też kiedyś byłem nastolatkiem
i też kiedyś interesowałem się seksem. ;-)

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl                     Nie ma nic straszniejszego niż