Pomocy!!!

Autor: Jacek (jackc_at_idea.net.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 01:20:35 MET

Cześć, witam wszystkich kórzy czytają tę wiadomość!
Mam problem z udostępnieniem połączenia internetowego na drugim kompie.
mam podłaczone SDI i chciałem to wykorzystac na dwa komp., ale niestety
założyłem
 dwie sieciówki i moj udostępniający przestał widzieć internet, jeżeli wyjmę
sieciówke jest wszystko ok.
w związku z tym mam takie pytanie: czy jest możliwe połaczenie 2 szt, bez
potrzeby stawiania serwera?.Bo niestety nie wiem, znalazłem juz pare opini,
ale strasznie rozbieżnych.W miarę możliwości proszę o jakieś szczegóły bo
jestem laikiem
jeżeli chodzi o te sprawy.
 Na dwóch komp. mam WIN98SE.
. Dzięki ! Pozdrawiam!