Re: chello - internet w upct/ptk - wrazenia (dlugie)

Autor: Sylwester S. Biernacki (obeer_at_astercity.net)
Data: Sun 21 Jan 2001 - 22:34:52 MET

Użytkownik "Pawel Sikora" <psi_at_polbox.WYCIEP-TO.pl> napisał w wiadomości
> I tak dobrze ze przez Frankwurst a nie przez NY :)
>
> Polska czesc chello powinienes widziec przez
> ipartnersow bo i acn i chello.pl jest do nich przypiete.
> Nieprawdaz?

No właśnie tak nie za bardzo... idzie mi do Ebona ale ebone to kieruje dalej
do Austrii, francji, frnakfurtu i
z powrotem do W-wy ;)

a ACN peeruje się z ipartners, oraz dodatkowo ma link do ebone'a :)

ps. ten trace był z routing glassa z traceroute.org wzięty, żeby mnie nikt
nie podejrzewał o stronnictwo ;-)

Obeer