Re: wymuszone proxy

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Mon 22 Jan 2001 - 16:02:46 MET

On Sat, 20 Jan 2001, smarkacz wrote:
[...]
>+ Nie bardzo. Co prawda myliłem się twierdząc, że ten punkt ogranicza
>+ się tylko do instytucji rządowych, [...]
>+ Tak czy inaczej - umowa dopuszczająca użycie przez ISP transparent
>+ proxy nie jest z tym punktem sprzeczna.

 Ależ ja się *nie* czepiałem "tego punktu" (pewnie wyciąłeś
w poście...) tylko dokładnie tego co napisałeś -:)
[...]
>+ > bo "na oko" to wyżej zeznawałeś że "nie może dotyczyć ISP" -;)
>+
>+ Bo i nie może.. przynajmniej art. 54 p. 1 Konstytucji[1].

 A... *ten konkretny* punkt niekoniecznie. Ale ty sformułowałeś
zdanie tak, że wynikało z niego iż cała Konstytucja obowiązuje
tylko urzędy państwowe -:)
 Dobrze, EOT.

>+ [1] Należy go przeczytać przed wypowiadaniem się. A także punkt
>+ drugi.

...albo nie wyciąć z cytatu -;) !
 Naprawdę nie mam w cache wszystkich postów i czytam tylko
to co widzę.

 Pozdrowienia - Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.