Re: Glupota domoroslych 'hakerow'...

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 12:01:29 MET

"Wojciech <sos3n> Sosiński" <sosen_at_pf.pl> wrote:

> "Tomasz Kłoczko" <kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl> wrote in
> logowanai

> kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*

> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> podpisujesz sie jako sys adm, a gadasz takie pierdoly ze zastanawiam sie
> jakim systemem sie zajmujesz... niech zgadne...
> DOS ?

> scanowanie portow, ok moge uznac za cel edukacyjny... ale nie do cholery
> liczne proby zalogowania sie na konto administratora !!

Jeżeli fzycznie taka możliwość istnieje to to jest błąd w sztuce.
Zdasz sobie sprawę z tego, że takei działąnie niczym nie grozi w sytuacjie
kiedy dotrze do Ciebie, że standardem jest to, że na konto administratora
nie mozan się zalogować bezpośrednio (zadje się, że ten wymug jak byk stoi w
C2).

> Czy ty tez z taka rezerwa podchodzisz do prob wlaman na twoj server ?

Owszem. Alarm wywoływać może co najwyżej udana próba czy też próba
podejmowana inaczje niż skatalogowana pula typów podejść. W przeciwnym
wypadku siedziałbym i walił non stop w przysłowiowy wyłącznik dwonka
alarmowego (i w sumie przy takim podejściu na tym musiałby polegać moje
zajęcie).