Re: Profesjonalny Dostawca Usług Intenetowych

Autor: Piotr Pospieszny (pospiech_at_grupa.w.pl)
Data: Fri 19 Jan 2001 - 10:36:00 MET

Użytkownik "dynio" napisał w wiadomości news:
> cyt.
>
> "Nie musimy dodawać, że używamy najlepszego osprzętu i akcesoriów,
że
> mamy w swoich szeregach najlepszych informatyków. TO JEST
OCZYWISTE!"

Nie wolno się nabijać z tak "Profesjonalnej" firmy, która podłączenia
robi przez TPSA (taki mi się wniosek nasunął po zobaczeniu łącza
dochodzącego do serwera tej "profesjonalnej" firmy).

Ale "może to tylko złe języki ludzkie, pomówienia" ("Nic śmiesznego")
;)))

Pozdro dla wszystkich "profesjonalistów"
Pośpiech