Re: Glupota domoroslych 'hakerow'...

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 21:34:14 MET

On Thu, Jan 18, 2001 at 03:59:33AM +0100, Wojciech <sos3n> Sosiński wrote:
> scanowanie portow, ok moge uznac za cel edukacyjny... ale nie do cholery
> liczne proby zalogowania sie na konto administratora !!

tez. prawdopodobienstwo odgadniecia hasla jest minimalne; jesli
komus sie to uda, to albo masz pecha, albo niskie iq. skonfiguruj
tak, zeby po pieciu probach odrzucal wszystkie pakiety od delikwenta
i po sprawie. i nie rob wiochy typu 'ktos przez pol godziny probowal
odgadnac moje haslo rewta, co robic !!!', bo to kiepsko o tobie
swiadczy. tak samo, jak l33t4rna ksywa ;->

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip