Re: Pytanie o SDI

Autor: Gwidon S. Naskrent (root_at_artemida.amu.edu.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 13:01:12 MET

On Thu, 18 Jan 2001, -<[SaKo]>- wrote:

> nikt nie zmusza do kupowania SDI ...

Zmuszają ceny za stałe łącza - chyba nie sądzisz że nabyłem SDI z wielką
radością, śpiewając peany na cześć Tepsy?

> a kto im broni ?

Owszem, świadczą, ale głównie na wsi, tam gdzie Tepsa nie dociera. Jest
nawet taki jeden przypadek pod Poznaniem (Opalenica), oczywiście tylko na
terenie tej gminy.

> jesli by to byla tylko polowa telewizora i bez drugiej czesci niekompletna
> to nie widze przeszkod.

Hmm, a dlaczego np. nadawcy kanałów kodowanych nie wydzierżawiają
dekoderów, tylko je sprzedają? Przecież dla klienta byłoby taniej, a
opłaty musi wnosić tak czy tak.

GSN