Re: Glupota domoroslych 'hakerow'...

Autor: Wojciech Sosiński (sosen_at_pf.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 03:49:05 MET

"Tomasz Kłoczko" <kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl> wrote in
[ciach]

 i sie wreszcie synek/wnuczek nauczy, ze doberac to moze sie do swojej

> Czy pytanie typ: "czy mogę Cie pocałować ?" jest próba dobieranai się ?
(bo
> to będzie mniej więcej na tym samym poziomie co próba logowania się).

ale pocalowanie jest juz proba dobierania sie ?
scanowanie = pytanie
pocalowanie = to juz wlamanie :)

a u mnie mosci delikwent wcale nie przejechal swoja magiczna paleczka po
portach w celach "wylacznie edukacyjnych" , lecz probowal dokonac gwaltu
 na przykladzie chlopczyka i dziewczynki, to jak szukanie po omacku
zameczka do spodniczki - nie pytajc dziewczynki o zgode, a sam wiesz ze
dorosli chlopcy zachowuja sie inaczej :)

pozdrawiam

Wojtek