Re: Ryczaltowy Internet w Dialogu - kto uzywa?

Autor: Paweł Pluta (hal9000_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 10:42:31 MET

On Tue, 16 Jan 2001 17:29:31 GMT, michalrok_at_my-deja.com
<michalrok_at_my-deja.com> wrote:
>Hej
>
>Przeczytalem ostatnio informacje, ze w Dialogu na 110000 abonentow
>ryczaltowy dostep dial-up zamowilo zaledwie 2100 osob.
>
>Czy ktos z uzytkownikow tej uslugi moglby mi napisac cos o wrazeniach?
>Czy latwo jest sie dodzwonic, lacznosc dziala szybko i czy w ogole jest
>to lepsze niz np. dostep dial-up w TPSA (nie liczac ceny naturalnie)? A
>jesli jest latwo szybko i lepiej, to moze wiecie czemu tak malo
>chetnych?

Działa nieźle, ale głupia rzecz, z logów sądząc przez całe święta i potem
w noworoczny weekend mój komputer mie mógł się wdzwonić. Jeszcze to muszą
trochę ustabilizować. Ale prędkość bez problemów, wdzwania mi się bez
czekania, nie zrywa, a te 10 godzin maksymalnej pracy to nie jest wielki
problem. I działa im abuse :-) Ogólnie jestem zadowolony.

                Paweł Pluta

--
- Is life always like this or only when you're a child?
- Always like this.