Re: CHELLO

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 18 Jan 2001 - 20:09:46 MET

Dnia 18 Jan 01 o godz. 3:49, Piotr Szmitkowski napisal(a):

> http://info.pol.chello.pl/instalowanie/P/2631/index.html
>
> --
> Nie mam systemu operacyjnego Windows. Czy mogę korzystać z chello?
>
> Chello nie współpracuje z Apple Macintosh, Linuxem i innymi systemami
> operacyjnymi.
> Możesz zostać użytkownikiem chello, ale będziesz musiał sam
> skonfigurować swój komputer.
[...]
> Ja tego nie rozumiem :)

Wedlug mnie to jest tak:

> Chello nie współpracuje z Apple Macintosh, Linuxem i innymi systemami
> operacyjnymi.

W tym zdaniu "chello" oznacza *firme*. I powinno byc nie "... nie
wspolpracuje z (...) innymi systemami operacyjnymi" tylko "z (...)
uzytkownikami innych systemow operacyjnych" ;-)

> Możesz zostać użytkownikiem chello,

a w tym zdaniu *usluge*.

> ale będziesz musiał sam
> skonfigurować swój komputer.

co nalezy przetlumaczyc "jezeli uda ci sie tak skonfigurowac komputer, ze
bedzie z tym dzialal - my nie wiemy jak" ;-).
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl