Re: Panstwa oferta w OPENKontakt?

Autor: Roman Niewiarowski (newrom_at_rp.zax.pl)
Data: Wed 17 Jan 2001 - 10:29:44 MET

dnia Wed, Jan 17, 2001 at 09:21:54AM +0000, OPENKontakt.com napisal(a):
> Szanowni Panstwo!
>
> Specjalizujemy sie w miedzynarodowych kontaktach handlowych - pomagamy firmom
> w poszerzeniu rynkow zbytu, zaopatrzenia. Biorac pod uwage Panstwa oferte i nasze
> mozliwosci chcielibysmy zamiescic oferte Panstwa firmy w Miedzynarodowym Centrum
> Biznesu OPENKontakt.
Polip prowadzi bardzo rozlegle kontakty i interesy jednak nie jestesmy
zainteresowani ta usluga.

> Oferty w katalogu sa pogrupowane branzowo. Katalog jest dostepny w trzech wersjach
> jezykowych: polski, rosyjski, angielski.
brak jezyka niemieckiego dyskwalifikuje calkowicie a brak chocby szczatkowej
informacji w jezyku perskim jest prawie nie do przyjecia.

> Panstwa oferta powinna znalezc sie w tym katalogu!

Tak, napewno expert sie wlamie i ja umiesci

> Wg Businessman Magazine nasz katalog zostal uznany jako najlepsze narzedzie w
> kontaktach handlowych z krajami byłego ZSRR.
Czy z tego katalogu korzystaja takze czlonkowie grup towarzyskich typ: mafia
w celu rozszezenia rynku i nawiazywania ewentualnej wspolpracy ?

> Oferta Panstwa (A4 tekstu, zdjecia, logo, dane teleadresowe, odnosnik do www,
> email) jest przez naszych tlumaczy przysieglych tlumaczona na jezyki: angielski
> i rosyjski i zamieszczana w trzech wersjach jezykowych katalogu.
Czy na fotografii moge byc sam czy konieczne jest aby wystapili tam wszyscy
uczestnicy polipa ?

> Zapraszamy do zapoznania sie z katalogiem. Nie wykluczone ze Panstwa konkurencja
> juz zamiescila tam swoja oferte.
alez oczywiscie ze juz ich tam widzialem, cala masa pl.* juz tam jest!

> mgr inz. Bartlomiej Niewinski

magister a czytac nie potrafi.. co za czasy....

newrom
PS
sorki ale od tych *&^@#*^*& dostaje srednio 2 maile dziennie...

--