Pomysł na NASK. (Było: NASK - i

Autor: Tomasz Nowak (tnowak_at_tux.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 23:27:32 MET

Szymon Nitka wrote:

> I dalej - dzwonię pod numer z dns.pl - zajęte non-stop. Znajduję
> informację o awarii i telefonie awaryjnym - nikt nie podnosi słuchaki, po 3
> minutach linia rozłączona. Dzwonię pod dawny numer, wybieram wewnętrzny
> 200 - operator - to samo - nikt nie odbiera.

Oj.. nie przypominaj mi tych niemiłych chwil :(

Słuchajcie 27 listopada 2000 zarejestrowało się w Polsce coś takiego
jak ISOC Polska (http://www.isoc.org.pl/). Niedawno (13-01-2001) odbyło
się pierwsze walne zgromadzenie, więc organizacja ta już za pewne
funkcjonuje. Jak się doczytałem w statucie (§ 4. pkt.1.e.) jednym z jej
celów jest wspieranie organizacyjne i rzeczowe osób i jednostek które
podejmują działania przyczyniające się do rozwoju sieci Internet w Polsce.
Skoro walka z obecną sytuacją w NASK jest jak najbardziej takim działaniem,
to może zaproponujemy im, aby podjęli się reprezontowania naszych interesów
w tej kwetsti? Przecież jest coś takiego jak Federacja Konsumentów, jest
coś takiego jak Urząd Antymonopolowy, więc na pewno jest jak walczyć z taką
osługą klienta oraz takimi przekrętami o jakich można tu nie raz przeczytać.

Piotr Waglowski (członek Zarządu ISOC) z tego co wiem czyta tę grupę.
Piotr czy mogłbyś przedstawić taką propozycję pozostałym członkom zarządu?

--
Tomasz Nowak
tnowak_at_tux.pl