Re: Jaki server proxy ?

Autor: Olo (oloo_at_cps.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 20:21:25 MET

Użytkownik Przemyslaw Maciuszko <sal_at_gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9426ic$dmg$1_at_pippin.nask.waw.pl...
> Nie napisales, ze szukasz czegos pod win32.

A widziales wersje WinRoute Pro pod np. linuxa ? Bo ja nie...

> A rownie dobrze moze sie do tego nadac np. Linux.

Dobrze o tym wiem , tylko ze narazie nie mam osobnego kompa do stawiania
linuchowego serwera.

> A w ogole to NTG.

A to przepraszam , jesli bys byl tak laskawy mooglbys mi podac odpowiednia
grupe ?

> FUT warning.

WTF ? ;)

> --
> Przemyslaw Maciuszko

Olo alias |Dark|Olo-KKM
olo_at_zerg.com oloo_at_cps.pl icq# 6220216
http://fly.to/kkm http://www.dark.webplaneta.com
http://republika.pl/solczak