NASK i jego zasady.

Autor: Szymon Nitka (sz.nitka_at_OUT.wirtualny.gdansk.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 15:18:29 MET

Hej.

    Wiem, że niektórych z Was o mdłości przyprawia skrót z tematu posta,
ale nie ma innej możliwości na walkę z bezsensem :/

    Rejestrowałem domenę. Wypełniłem wniosek. Wniosek został wysłany tego
samego dnia (nie przeze mnie, przez moją pracownicę).

    Dziś otrzymałem jego odrzucenie - z powodu pkt. 12 zasad rejestracji,
cytuję:

    "12. NASK odrzuci Wniosek w formie pisemnej:
         a. w razie dokonania w nim zmian w stosunku do jego formy
            elektronicznej,
         b. złożony po upływie terminu wskazanego w pkt. 9 c.
    Odrzucenie Wniosku w formie pisemnej oznacza odmowę rejestracji. "

    Czy możecie mi pomóc i wskazać mi mój błąd? *Nie przetworzyłem*
wniosku, jak na to wskazuje punkt pierwszy, wysłałem wniosek w terminie -
punkt drugi odpada.

    Czy to się kiedyś zmieni?

    Tymczasem klient czeka na domenę, bo chce drukować folder. I co mam
powiedzieć...? :/

--
... Szymon Nitka ... szn1-ripe ... sz.nitka(@)atelier.pl ...
... Wirtualny Gdańsk ... http://www.wirtualny.gdansk.pl/ ...