Re: Blokada rodzicielska stron Internetowych

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Tue 16 Jan 2001 - 14:29:15 MET

Pawel Krawczyk wrote:

> No dobra, ale gdzie te zwierzęta, sadyści i krępowanie? ;)

Wejdź pod któryś z tych adresów i klikaj dalej. ;)
Ja nie mogę. Stale czytam pl.soc.dzieci i czasami zaglądam na ich stronę
grupową. Jak załaduję sobie takie perwersyjne strony, a potem wejdę na
stronę www *.dzieci, to Magda B. mnie wytropi i zostanę napiętnowany. ;)

--
Dariusz Laskowski
mailto:darlas_at_post.pl     Każda kwestia religijna, gospodarcza czy polityczna